GDPR
Această notificare de confidențialitate pentru SC VIRTUAL CONFIG SRL (care desfășoară activități sub numele de IXARIA) ('IXARIA', 'noi', 'ne', sau 'noastre'), descrie modul în care și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și/sau partaja ('procesa') informațiile dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre ('Servicii'), cum ar fi atunci când:
Vizitați site-ul nostru la adresa https://www.ixaria.ro/ sau orice alt site al nostru care face referire la această notificare de confidențialitate
Interacționați cu noi în alte moduri relevante, inclusiv vânzări, marketing sau evenimente
Întrebări sau nelămuriri? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dumneavoastră în privința confidențialității. Dacă nu sunteți de acord cu politica și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre. Dacă aveți în continuare întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la adresa alex@ixaria.ro.
REZUMAT AL PUNCTELOR CHEIE
Acest rezumat furnizează puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de la fiecare punct cheie sau folosind cuprinsul nostru de mai jos pentru a găsi secțiunea dorită. De asemenea, puteți face clic aici pentru a merge direct la cuprinsul nostru.
Ce informații cu caracter personal procesăm? Atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Serviciile noastre, putem procesa informații cu caracter personal, în funcție de modul în care interacționați cu IXARIA și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
Procesăm informații cu caracter personal sensibile? Nu procesăm informații cu caracter personal sensibile.
Primim informații de la terți? Nu primim informații de la terți.
Cum procesăm informațiile dumneavoastră? Procesăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, în scopuri de securitate și prevenire a fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră. Procesăm informațiile dumneavoastră doar atunci când avem un motiv legal valid pentru a face acest lucru. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
În ce situații și cu ce tipuri de părți partajăm informații cu caracter personal? Putem partaja informații în situații specifice și cu categorii specifice de terți. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
Cum păstrăm în siguranță informațiile dumneavoastră? Avem în loc procese și proceduri tehnice și organizaționale pentru a proteja informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică peste internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată în proporție de 100% că este sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea învinge securitatea noastră și nu vor putea colecta, accesa, fura sau modifica în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea aplicabilă privind confidențialitatea poate însemna că aveți anumite drepturi referitoare la informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
Cum vă exercitați drepturile? Cea mai simplă modalitate de a vă exercita drepturile este completând formularul nostru de solicitare a datelor personale disponibil aici sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Doriți să aflați mai multe despre ceea ce face IXARIA cu informațiile pe care le colectează? Faceți clic aici pentru a consulta notificarea în întregime.
CUPRINS
-
CE INFORMAȚII COLECTĂM?
-
CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
-
PE CE BAZE LEGALE NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
-
CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
-
UTILIZĂM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMEAZĂ?
-
CUM GESTIONĂM CONECTĂRILE SOCIALE ALE DUMNEAVOASTRĂ?
-
CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
-
CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?
-
COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?
-
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?
-
CONTROLUL PENTRU FUNCȚIILE DE NU URMAȚI-MĂ
-
AU REZIDENȚII DIN CALIFORNIA DREPTURI SPECIFICE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?
-
EFECTUĂM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?
-
CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?
-
CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE COLECTATE DE LA DUMNEAVOASTRĂ?
-
CE INFORMAȚII COLECTĂM?
Informații cu caracter personal pe care ni le dezvăluiți
Pe scurt: Colectăm informații cu caracter personal pe care ni le furnizați voluntar.
Colectăm informații cu caracter personal pe care ni le furnizați voluntar atunci când vă înregistrați în Servicii, manifestați interesul pentru a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, când participați la activități în Servicii sau în orice altă interacțiune cu noi.
Informații cu caracter personal furnizate de dumneavoastră. Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm depind de contextul interacțiunii dumneavoastră cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm pot include următoarele:
nume
adrese de e-mail
adrese poștale
titluri de serviciu/funcții de serviciu
nume de utilizator
parole
preferințe de contact
date de contact sau de autentificare
adrese de facturare
numere de carduri de debit/credit
numere de telefon
Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.
Date de plată. Putem colecta date necesare pentru procesarea plății dumneavoastră dacă efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată (cum ar fi numărul cardului de credit) și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt stocate de STRIPE. Puteți găsi link-ul lor către notificarea lor de confidențialitate aici: https://stripe.com/en-ro/privacy.
Date de autentificare socială. Putem oferi opțiunea de a vă înregistra la noi folosind detaliile contului dvs. de social media existent, cum ar fi detaliile contului de Facebook, Twitter sau alt cont de social media. Dacă alegeți să vă înregistrați în acest fel, vom colecta informațiile descrise în secțiunea intitulată 'CUM GESTIONĂM CONECTĂRILE SOCIALE ALE DUMNEAVOASTRĂ?' de mai jos.
Toate informațiile cu caracter personal pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și precise, iar dumneavoastră trebuie să ne anunțați în legătură cu orice modificări ale acestor informații cu caracter personal.
Informații colectate automat
Pe scurt: Unele informații — cum ar fi adresa dvs. de protocol internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului dvs. — sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.
Colectăm în mod automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dumneavoastră specifică (cum ar fi numele sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa dvs. de IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, URL-urile de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre modul și momentul în care utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în principal pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru analizele și rapoartele noastre interne.
La fel ca multe alte afaceri, colectăm, de asemenea, informații prin intermediul cookie-urilor și a tehnologiilor similare.
Informațiile pe care le colectăm includ:
Date de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de serviciu, de diagnosticare, de utilizare și de performanță pe care serverele noastre le colectează în mod automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. de IP, informații despre dispozitiv, tipul și setările browserului și informații despre activitatea dumneavoastră în Servicii (cum ar fi timbrele de data/ora asociate utilizării dumneavoastră, paginile și fișierele vizualizate, căutări și alte acțiuni întreprinse, cum ar fi funcțiile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoarte de eroare (numite uneori "dump-uri de cădere") și setările hardware).
Date despre dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile noastre. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date despre dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. de IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, locație, tipul de browser, modelul de hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care poate fi precisă sau imprecisă. Cât de multe informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile noastre. De exemplu, putem utiliza tehnologii GPS și alte tehnologii pentru a colecta date despre geolocație care ne arată locația actuală (pe baza adresei dvs. de IP). Puteți renunța la permiterea noastră de a colecta aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării de locație de pe dispozitivul dumneavoastră. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor noastre.
1. CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Procesăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, în scopul securității și prevenirii fraudelor și pentru a respecta legea. De asemenea, putem procesa informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră. Procesăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valid pentru a face acest lucru. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
Procesăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal într-o varietate de scopuri, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:
-
Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alte moduri conturile utilizatorilor. Putem procesa informațiile dumneavoastră astfel încât să puteți crea și să vă conectați la contul dumneavoastră, precum și pentru a menține contul dumneavoastră în funcționare.
-
Pentru a livra și facilita furnizarea de servicii utilizatorului. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă oferi serviciul solicitat.
-
Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor și a oferi asistență utilizatorilor. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a răspunde la întrebările dumneavoastră și pentru a rezolva eventuale probleme pe care le puteți avea legate de serviciul solicitat.
-
Pentru a vă trimite informații administrative. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
-
Pentru a îndeplini și gestiona comenzile dumneavoastră. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a îndeplini și gestiona comenzile dumneavoastră, plățile, returnările și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
-
Pentru a permite comunicarea între utilizatori. Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator.
-
Pentru a salva sau a proteja interesul vital al unei persoane. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când este necesar pentru a salva sau a proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămarea.
2. PE CE BAZE LEGALE NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Procesăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal numai atunci când credem că este necesar și avem un motiv legal valid (adică o bază legală) de a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi consimțământul dumneavoastră, pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii, pentru a încheia sau a îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele legitime de afaceri.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Marea Britanie (UK GDPR) ne cer să explicăm bazele legale valide pe care ne bazăm pentru a procesa informațiile dumneavoastră cu caracter personal. Astfel, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a procesa informațiile dumneavoastră cu caracter personal:
-
Consimțământul. Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a utiliza informațiile dumneavoastră cu caracter personal într-un scop specific. Puteți retrage consimțământul în orice moment. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
-
Executarea unui contract. Putem procesa informațiile dumneavoastră cu caracter personal atunci când credem că este necesar pentru a îndeplini obligațiile noastre contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la solicitarea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
-
Obligații legale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când credem că este necesar pentru a respecta obligațiile noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau divulgarea informațiilor dumneavoastră ca probe în litigii în care suntem implicați.
-
Interese vitale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când credem că este necesar pentru a proteja interesele vitale ale dumneavoastră sau ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică amenințări potențiale la adresa siguranței oricărei persoane.
3. CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
Pe scurt: Putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terți.
Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terțe părți. Putem partaja datele dumneavoastră cu terți furnizori, prestatori de servicii, contractori sau agenți ("terți") care desfășoară servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la aceste informații pentru a-și îndeplini această activitate. Categoriile de terți cu care putem partaja informații cu caracter personal sunt următoarele:
-
Servicii de analiză a datelor
-
Instrumente financiare și contabile
-
Procesatori de plăți
-
Instrumente de monitorizare a performanțelor
-
Platforme de retargetare
-
Instrumente de vânzări și marketing
-
Rețele sociale
-
Servicii de înregistrare și autentificare a conturilor utilizatorilor
-
Furnizori de servicii de găzduire a site-urilor web
-
Rețele de publicitate
De asemenea, putem fi nevoiți să partajăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal în următoarele situații:
-
Transferuri de afaceri. Putem partaja sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziționare a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.
-
Când utilizăm API-urile Platformei Google Maps. Putem partaja informațiile dumneavoastră cu anumite API-uri ale Platformei Google Maps (de exemplu, API-ul Google Maps, API-ul Places). Pentru a afla mai multe despre Politica de confidențialitate a Google, vă rugăm să consultați acest link.
-
Afiliații. Putem partaja informațiile dumneavoastră cu afiliații noștri, în acest caz cerem acestor afiliați să respecte această notificare de confidențialitate. Afiliații noștri includ compania mamă și orice subsidiare, parteneri de joint venture sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt controlate în comun cu noi.
-
Parteneri de afaceri. Putem partaja informațiile dumneavoastră cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
-
Alți utilizatori. Atunci când partajați informații cu caracter personal sau interacționați în alte moduri cu zonele publice ale Serviciilor noastre, aceste informații cu caracter personal pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi puse la dispoziție publicului în afara Serviciilor pe o perioadă nedeterminată. Dacă interacționați cu alți utilizatori ai Serviciilor noastre și vă înregistrați pentru Serviciile noastre prin intermediul unei rețele sociale (cum ar fi Facebook), contactele dvs. de pe rețeaua socială vor vedea numele dvs., fotografia de profil și descrierile activității dumneavoastră. De asemenea, alți utilizatori vor putea vizualiza descrierile activității dumneavoastră, vor putea comunica cu dumneavoastră în cadrul Serviciilor noastre și vor putea vizualiza profilul dumneavoastră.
4. FOLOSIM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?
Pe scurt: Putem folosi cookie-uri și alte tehnologii de urmărire similare pentru a colecta și stoca informațiile dumneavoastră.
Putem utiliza cookie-uri și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balizele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informațiile. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.
5. CUM GESTIONĂM CONECTĂRILE SOCIAL MEDIA?
Pe scurt: Dacă alegeți să vă înregistrați sau să vă conectați la serviciile noastre utilizând un cont de social media, putem avea acces la anumite informații despre dumneavoastră.
Serviciile noastre vă oferă posibilitatea de a vă înregistra și conecta folosind detaliile contului dvs. de social media terță parte (cum ar fi conturile dvs. de Facebook sau Twitter). În cazul în care alegeți să faceți acest lucru, vom primi anumite informații de profil despre dumneavoastră de la furnizorul dvs. de social media. Informațiile de profil pe care le primim pot varia în funcție de furnizorul de social media în cauză, dar pot include de obicei numele dumneavoastră, adresa de email, lista de prieteni și fotografia de profil, precum și alte informații pe care le alegeți să le faceți publice pe această platformă de social media.
Vom folosi informațiile pe care le primim doar în scopurile descrise în această notificare de confidențialitate sau care vă sunt clarificate în mod direct în cadrul Serviciilor relevante. Vă rugăm să rețineți că nu controlăm și nu suntem responsabili pentru alte utilizări ale informațiilor dumneavoastră cu caracter personal de către furnizorul dvs. de social media terță parte. Vă recomandăm să revizuiți notificarea lor de confidențialitate pentru a înțelege modul în care aceștia colectează, utilizează și partajează informațiile dumneavoastră cu caracter personal și modul în care puteți seta preferințele de confidențialitate pe site-urile și aplicațiile lor.
6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Păstrăm informațiile dumneavoastră atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea solicită altfel.
Vom păstra informațiile dumneavoastră cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile stabilite în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau legale). Niciunul dintre scopurile menționate în această notificare nu va necesita păstrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât perioada în care utilizatorii au un cont cu noi.
Atunci când nu avem un interes comercial legitim continuu de a prelucra informațiile dumneavoastră cu caracter personal, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, din cauza faptului că informațiile dumneavoastră cu caracter personal au fost stocate în arhive de backup), vom păstra în siguranță informațiile dumneavoastră cu caracter personal și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când ștergerea devine posibilă.
7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?
Pe scurt: Ne propunem să protejăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal prin intermediul unui sistem de măsuri de securitate tehnice și organizatorice.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate și rezonabile pentru a proteja securitatea oricăror informații cu caracter personal pe care le prelucrăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă asigura informațiile în siguranță, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură, astfel încât nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte părți neautorizate vor putea să învingă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal, transmiterea informațiilor cu caracter personal către și dinspre Serviciile noastre se face pe propriul risc al dumneavoastră. Ar trebui să accesați Serviciile numai într-un mediu sigur.
8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?
Pe scurt: Nu colectăm în mod intenționat date de la sau adresăm marketing către copii sub vârsta de 18 ani.
Nu colectăm în mod intenționat date de la copii sub vârsta de 18 ani și nu adresăm marketing către aceștia. Utilizând Serviciile noastre, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și consimțiți la utilizarea Serviciilor de către acest minor dependent. Dacă aflăm că am colectat informații cu caracter personal de la utilizatori cu vârsta sub 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge în mod prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă vă dați seama că am colectat date de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la adresa alex@ixaria.ro.
9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?
Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (RU), aveți drepturi care vă oferă un acces mai mare la informațiile dumneavoastră cu caracter personal și un control asupra acestora. Puteți revizui, modifica sau închide contul dumneavoastră în orice moment.
În unele regiuni (precum SEE și RU), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și a obține o copie a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea acestora, (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal și (iv), dacă este cazul, de a solicita portabilitatea datelor. În anumite situații, puteți avea și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne prin utilizarea detaliilor de contact furnizate în secțiunea "CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?" de mai jos.
Vom analiza și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Dacă vă aflați în SEE sau RU și considerați că prelucrăm în mod ilegal informațiile dumneavoastră cu caracter personal, aveți și dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor locale. Puteți găsi detalii de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
Dacă vă aflați în Elveția, detaliile de contact pentru autoritățile de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.
Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a prelucra informațiile dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Puteți face acest lucru contactându-ne prin utilizarea detaliilor de contact furnizate în secțiunea "CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?" de mai jos sau actualizându-vă preferințele.
Vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea consimțământului și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal realizată în temeiul altor temeiuri legale decât consimțământul.
Opțiuni de renunțare la comunicările de marketing și promoționale: Puteți renunța la primirea comunicărilor noastre de marketing și promoționale în orice moment, făcând clic pe link-ul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne utilizând detaliile furnizate în secțiunea "CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?" de mai jos. Veți fi eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să continuăm să comunicăm cu dumneavoastră — de exemplu, pentru a vă trimite mesaje referitoare la servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dumneavoastră, pentru a răspunde la solicitările de servicii sau în alte scopuri non-publicitare.
Informații despre cont
Dacă, în orice moment, doriți să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dumneavoastră sau să închideți contul dumneavoastră, puteți:
Accesați setările contului dumneavoastră și actualizați contul utilizatorului.
La cererea dumneavoastră de închidere a contului, vom dezactiva sau șterge contul și informațiile dumneavoastră din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, putem păstra unele informații în dosarele noastre pentru a preveni frauda, a rezolva problemele tehnice, a ajuta la orice investigații, a impune termenii noștri legali și/sau a respecta cerințele legale aplicabile.
Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege de obicei să setați browserul să elimine cookie-urile și să respingă cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să respingeți cookie-urile, acest lucru poate afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese de către reclamantii de pe Serviciile noastre, vizitați http://www.aboutads.info/choices/.
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea, ne puteți trimite un e-mail la adresa alex@ixaria.ro.
10. CONTROLUL CARACTERISTICILOR DE RENUNȚARE LA MONITORIZAREA ACTIVITĂȚII
Majoritatea browserelor web și a unor sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau setare Do-Not-Track (DNT) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dumneavoastră privind confidențialitatea de a nu fi monitorate și colectate date despre activitățile dumneavoastră de navigare online. În acest moment, nu a fost finalizată nicio normă tehnologică uniformă pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Prin urmare, în prezent, nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. Dacă este adoptată o normă privind monitorizarea online pe care trebuie să o urmăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.
11. AU REZIDENȚII DIN CALIFORNIA DREPTURI SPECIFICE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?
Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, aveți drepturi specifice referitoare la accesul la informațiile dumneavoastră cu caracter personal.
Codul Civil al Californiei, Secțiunea 1798.83, cunoscut și sub denumirea de legea "Shine The Light", permite utilizatorilor noștri rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații cu caracter personal (dacă există) pe care le-am dezvăluit terților în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am împărtășit informații cu caracter personal în anul calendaristic imediat anterior. Dacă sunteți rezident al Californiei și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în scris la adresa noastră utilizând informațiile de contact furnizate mai jos.
Dacă aveți mai puțin de 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat la Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le-ați publicat în mod public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea acestor date, vă rugăm să ne contactați utilizând informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră și o declarație că locuiți în California. Vom asigura că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să țineți cont că datele nu vor fi eliminate complet sau în mod exhaustiv din toate sistemele noastre (de exemplu, copiile de rezervă etc.).
12. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE?
Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare în funcție de necesitate pentru a rămâne conformi cu legile relevante.
Putem actualiza această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată prin data "Revised" actualizată și versiunea actualizată va intra în vigoare imediat ce este accesibilă. Dacă facem modificări materiale la această notificare de confidențialitate, vă putem informa fie prin afișarea unui anunț privind aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să revizuiți această notificare de confidențialitate în mod frecvent pentru a fi informat cu privire la modul în care protejăm informațiile dumneavoastră.
13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la adresa alex@ixaria.ro sau prin poștă la:
SC VIRTUAL CONFIG SRL
Str. Surorile Martir Caceu 9, Timișoara, TM
14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?
În funcție de legile aplicabile din țara dumneavoastră, puteți avea dreptul de a solicita accesul la informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră, să le modificați sau să le ștergeți. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor cu caracter personal, trimiteți-ne un e-mail la adresa alex@ixaria.ro.